Navigatsiya qismiga oʻtish Qidirish qismiga oʻtish
Chinmoy Kumar Ghose
11-oktabr 2007-yil |
New York City, AQSh
|Fuqaroligi||Bangladesh, AQSh va British Raj|
Chinmoy Kumar Ghose (27-avgust 1931 – 11-oktabr 2007) — Sri Chinmoy nomi bilan ham tanilgan boʻlib, 1964-yilda New Yorkga koʻchib oʻtganidan soʻng, Gʻarbda tibbiyotni oʻrgatgan hind oʻqituvchisidir.
Bibliografiya[tahrir | manbasini tahrirlash]
- (1974) Yoga and the Spiritual Life – Aum Publications
- (1974) The Inner Promise: Paths to Self Perfection – Wildwood House
- (1974) Samadhi and Siddhi - The Summits of God Life - Aum Publications
- (1974) The Dance of Life - Volume 1 -20 - Agni Press
- (1975) Astrology, the Supernatural and the Beyond – Aum Publications
- (1977) Everest Aspiration – Aum Publications
- (1977) The Soul's Evolution - Agni Press (ISBN|0-88497-396-4)
- (1984) Inner and Outer Peace - Peace Publishing (ISBN|0-88497-769-2)
- (1985) The Master and the Disciple - Insights into the Guru-Disciple Relationship - Agni Press (ISBN|978-0884978848)
- (1986) A Child's Heart and a Child's Dreams – Aum Publications
- (1988) Beyond Within - Agni Press
- (1989) Meditation: Man-Perfection in God-Satisfaction – Aum Publications
- (1990) On Wings of Silver Dreams – Aum Publications
- (1992) Kundalini: The Mother-Power – Aum Publications
- (1994) Garden of the Soul – Health Communications Inc.
- (1994) My Life's Soul-Journey – Aum Publications
- (1997) God Is... – Aum Publications
- (1997) The Wings of Joy: Finding Your Path to Inner Peace – Simon and Schuster
- (1998) Blessingful invitations from the university-world - Agni Press
- (2000) Wisdom of Sri Chinmoy – Motilal Banarsidass Publ.
- (2007) Power Within: Secrets of Spirituality and Ocultism – Guru Noka Publications
- (2007) Heart-Garden – New Holland Publishing
- (2009) A Selection of Songs composed by Sri Chinmoy, Vol. 1 - Sri Chinmoy Center
- (2010) The Jewels of Happiness - Watkins Publishing
- (2013) Sport and Meditation - The Golden Shore (ISBN|978-3-89532-213-6)
Manbalar[tahrir | manbasini tahrirlash]
- Sands 2001, According to legal papers signed in November 2006, his name is Chinmoy Kumar Ghose aka Sri Chinmoy. Sri Chinmoy is the name under which the guru has taught, published, composed and performed since approximately 1972. (See front and back matter of referenced works.) He was previously known as Chinmoy Kumar Ghose (e.g. "Many at U.N." New York Times 8-noyabr 1971-yil: 42). He signed most of his paintings and drawings C.K.G. ("C.K.G." Jharna-Kala Magazine 1.1 (April –June 1977): 1).
- "Hindu of the Year: Sri Chinmoy clinches 1997 'Hindu Renaissance Award'" Arxivlandi 2015-12-17 Wayback Machine saytida.. Hinduism Today. December 1997. pp.34–35. Retrieved 2-dekabr 2016-yil.
- McShane, Larry. "Charismatic guru Sri Chinmoy dies in NYC". USA Today. 12-oktabr 2007-yil.
- Manba xatosi: Invalid
<ref>tag; no text was provided for refs named
- Dua, Shyam (ed). The Luminous Life of Sri Chinmoy: An Authorised Biography. Tiny Tot Publications, 2005. 66 s.
- Wisdom of Sri Chinmoy - Sri Chinmoy - Google Boeken. Books.google.com. 16-yanvar 2014-yilda qaraldi.
Havolalar[tahrir | manbasini tahrirlash]
|Vikiomborda Sri Chinmoy|
haqida turkum mavjud